wtorek, 2 maja 2017

Króliki

Dużo czasu minęło od kiedy byłam tu ostatni raz. Długo też zbierałam się żeby napisać tego posta. Nie oznacza to że nic w tym czasie nie robiłam. Powstało małe co nieco, które postaram się Wam pokazać w kolejnych postach.


Synek pochłonął mnie niemal całkowicie. Jak patrzę na zdjęcie z poprzedniego wpisu to aż mi się łezka w oku kręci. Czas tak szybko upływa. Dziś Piotruś biega, rozrabia, robi bałagan i sprawia, że moje życie ma jest pełniejsze.

Chwilowo przy tak ruchliwym dziecku nie wyobrażam sobie robienie na drutach, a że Monika pokazała mi na facebooku grupę Amigurumi PL i przepadłam w szydełkowych pluszakach :)
Na pierwszy ogień poszła Królisia, a raczej Pan Królik bo został u nas w domku :)  
Wzór na króliczka pochodzi ze strony amigurumi.today.
Ubranko to już moja radosna twórczość własna :)
Włóczki z zapasu domowego 
Szydełko 3.0

 Jako druga powstała Królisia dla mojej rocznej bratanicy Hani.





Kolejna Królisia już się robi więc mam nadzieję że pojawię się tu szybciej :)
Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz