środa, 21 października 2015

WDiC - v-aurora

Witam serdecznie w środowy wieczór.

Moja v-aurora powoli przybliża się ku końcowi. Jestem w połowie pierwszego rękawa i mam nadzieje że w przyszłym tygodniu pokarze już gotowy sweterek. Rękawy dziergam sobie na drutach pończoszniczych, zdecydowanie dla mnie wygodniejsza wersja przy warkoczach od magic loop'a.


Jak widać na zdjęciu książka, a raczej książki ("Miasto Kości" w wersji ebook) wciąż ta sama, czyta się nieśpiesznie. Jakoś nie mogę sobie narzucić (tak jak przy "Harrym Poterze") dziennego minimum czytania. Sięgam po książkę kiedy mam czas i ochotę no i wiem że zaraz nie zamkną  mi się oczy. Dziś nawet zaczęłam oglądać drugi sezon "Gry o tron". Zarówno książka i serial bardzo mi się podobają.

Pozdrawiam serdecznie i idę zobaczyć co u Was słychać.


17 komentarzy:

  1. Sweterek zbliża się wielkimi krokami do końca. W sam raz a chłodniejsze dni. Fajny kolorek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy sweterek, fajnie wygląda ta warkoczowa plisa :).
    Muszę się nauczyć robić rękawy na drutach pończoszniczych, bo te magic loopy przy takich małych obwodach tez mnie wkurzają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) pończosznicze przy rękawach spisują się bardzo dobrze tylko trzeba uważać żeby nie pogubić niechcący oczek

      Usuń
  3. Sweterek ma piękny kolor i ciekawy wzór:) Wygląda świetnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek zapowiada się wspaniale! A "Miasto kości" baaardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, ciekawi mnie jakie będą następne części.

      Usuń
  5. No, to pewnie teraz już pójdzie szybko i skończysz dzierganie tego sweterka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydało by się już go skończyć :)

      Usuń
  6. Życzę powodzenia z rękawami, ja zawsze mam z nimi problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor swetra.
    "Grę o Tron" czytałam i jest super.
    Serial udało mi się obejrzeć do 3 sezonu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w serialu jestem dopiero na 2 sezonie

      Usuń
  8. Czekam na prezentacje gotowego swetra. Bardzo mi się podoba i wzór i kolor. Pisałam to już w poprzednim poście:-)
    Gra o tron już dawno za mną, przynajmniej pierwsza część książki i serialu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentacja gotowego już coraz bliżej. Dziękuje :) U mnie "Gra o tron" troszkę dalej - książka tom 3, serial sezon 2

      Usuń
  9. Już za chwileczkę, już za momencik piękny sweterek będzie się... nosić.

    OdpowiedzUsuń