środa, 23 września 2015

WDiC i v-aurtora

Od jakiegoś czasu robię sobie powolutku v-aurotę. W poniedziałek miałam byłam już na poziomie dolnego ściągacza i możliwości przymierzania (mniejsze druty mają dłuższą żyłkę) i okazało się że bez prucia i taliowania się nie obejdzie. Przespałam się z tą myślą i we wtorek przystąpiłam do prucia prawie 100 rządków.

Stan po unicestwieniu ok 2 powtórzeń motywu (ok 24 rz.)

Dzisiaj zebrałam się za druty i jak na razie przybyło jedno powtórzenie motywu. 

Eh nie cierpię prucia a znając moje szczęście to nie było ostatnie. Pierwsze zresztą też nie. Podczas kształtowania dekoltu okazało się że pominęłam przez nieuwagę 3 dodane oczka na przestrzeni ok 25 rządków. Jak pruć to z rozmachem :)

W czwartek skończyłam czytać III tom "Harrego Pottera". Obecnie czytam 2 książki. Pierwsza to III tom "Gry o tron" - "Nawałnica mieczy. Stal i śnieg" oraz w wersji elektronicznej "Miasto kości". W zależności od nastroju sięgam raz po jedną raz po drugą książkę :) 

Pozdrawiam serdecznie.


10 komentarzy:

  1. Sweterek robisz cudny, każda wersja zrobiona wg tego wzoru mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek będzie piękny:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. To Ci się porobiło ;) Za to kolor v-aurorki wybrałaś śliczny :) Piękny sweterek będzie :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję prucia, ale sweterek taki śliczny, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda wykonanej pracy ale następna wersja na pewno będzie doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ehh... to prucie...
    znam ten ból ;)
    ale za to sweterek będzie jeszcze fajniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak podoba Ci się "Gra o tron"?
    Też nie znoszę prucia. Ostatnio prawie całą kamizelkę musiałam unicestwić :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Prujesz, czyli robisz sweterek do tyłu, a jak wiadomo, ćwiczenie czyni mistrzem, więc efekt końcowy będzie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tiaaa... prucie to nieodłączny element dziergania. Fajnie wychodzi ta bluzeczka. I kolor też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń