środa, 8 kwietnia 2015

WDiC

Witam serdecznie w poświąteczną środę. Na początek chciałam podziękuję za miłe komentarze i życzenia z poprzedniego postu.

Święta spędziliśmy na wyjeździe. Wprawdzie miałam ze sobą robótkę ale nie bardzo miałam kiedy do niej przysiąść. Od zeszłego tygodnia chusta urosła o jeden cały motyw i kawałek drugiego. Obecnie jestem na 4 powtórzeniu wskazówki 9, czyli koniec zbliża się wielkimi krokami. A na dziś dzień chusta prezentuje się tak:
Sweterek w dalszym ciągu czeka na przewinięcie włóczki. Więcej czasu poświęcę mu jak skończę z chustą. Jakoś nie przepadam za robieniem kilku rzeczy na raz.

Książka wciąż ta sama choć parę rozdziałów dalej :)

Pozdrawiam serdecznie :)

13 komentarzy:

  1. Chusta będzie imponująca

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna chusta :) Ja utknęłam na początku wzoru, chyba muszę trochę podgonić dzierganie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i zachęcam do dalszego dziergenia chusty :)

      Usuń
  3. No no... a ile teraz już jest oczek? Wygląda imponująco :) a włóczkę niech przewinie luby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę powyżej 500 oczek. Dziękuję :) Prędzej się sama przewinie niż P. to zrobi ;)

      Usuń
  4. Pieknie wyglada ta chusta u Ciebie, ja jestem na 9 wskazowce , ale chwilowo odlozylam ja, musze wrocic i skonczyc, bo przeciez juz tak nieiwle zostalo, chociaz rzedy takie dlugi:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj długie rządki ale za to jaki fajny efekt jest.

      Usuń
  5. Coraz piękniejsza...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Jeju, jaka wielka. Ciekawe ile zajmuje czasu teraz przerobienie jednego rzędu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sprawdzałam, ale trochę trwa przerobienie jednego rzędu

      Usuń
  7. O, wreszcie ktoś, kto podobnie jak ja, nie przepada za robieniem kilku rzeczy naraz - jak miło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja utknęłam, a u ciebie widać fantastyczny efekt.

    OdpowiedzUsuń