czwartek, 2 kwietnia 2015

WDiC

Dni mi uciekają nie wiadomo kiedy. Znowu opuściłam jedno środowe spotkanie. Dziś wprawdzie nie środa a czwartek, ale śpieszę z nadrabianiem zaległości. 

Na drutach dalej chusta. Od poprzedniego wpisu przybyło jej parę rządków. Obecnie jestem na 2 powtórzeniu wskazówki 9, więc jestem coraz bliżej końca. Sweterek chwilowo zalicza postój bo nie ma mi kto włóczki przewinąć (mi się jakoś nie chce) a sama bidulka nie chce się w kłębuszek zwinąć. 

Tak prezentują się moje udziergi 

Książka też ta sama. Nieśmiało, małymi kroczkami posuwa się do przodu.

Korzystając z okazji życzę Wszystkim zdrowych i spokojnych świąt spędzonych w rodzinnym gronie.

Pozdrawiam serdecznie.




7 komentarzy:

  1. Pięknie się ta twoja chusta prezentuje :) kolory też moje...
    Tobie też wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta coraz piękniejsza :-)
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna chusta:)
    Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół
    oraz wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle ci wychodzi ta chusta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wzór i piękne kolory, świetne połączenie!

    OdpowiedzUsuń