środa, 25 lutego 2015

WDiC

Witam w ostatnią środę lutego. U mnie na drutach niewiele się dzieje. W sobotę doczekał się pochowania nitek, zrobienia kokardki oraz blokowania sweterek dla Agatki. Jeszcze tylko przyszyć guziki i w sobotę mogę przekazać sweterek nowej właścicielce. Sweterek w całej krasie prezentuje się tak:




Włóczka: melanż turkusu z białym 15% wełna 75% anilana 
Zużycie: ok 18 dkg
Druty: 4,0 (moja ulubiona wielkość)
Wzór: z głowy

Skończyłam czytać "Pachnidło". Książka ogólnie mi się podobała. Chwilami jednak autor zamęczał przydługimi i nudnawymi opisami, a inne ciekawsze kwestie opisuje dość ogólnikowo. Teraz mogę na spokojnie zabrać się za "Niezgodną".

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję za Wasze komentarze zostawione pod poprzednim postem.
  

23 komentarze:

  1. Fajnie ci ten sweterek wyszedł. Mała na pewno będzie zadowolona :D
    Teraz taki zrób dla siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza z taką kokardką 😀

      Usuń
    2. och! czepiasz się szczegółów! lepiej mi powiedz czy masz jakieś pomysły!

      Usuń
    3. No właśnie nie mam pomysłu

      Usuń
  2. Sweterek w kolorze nieba. Beda zdjęcia na właścicielce?
    "Pachnidło" oglądałam tylko i aż bo na FMF w Krakowie z muzyką graną na żywo przez orkiestrę. Niezapomniane wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wrzucić zdjęcie na właścicielce

      Usuń
  3. Jaki śliczny sweterek, a kokardka dodaje mu dziewczęcego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek :-) Piękny kolor i doskonały fason :-) A tył szczególnie mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek uroczy :) Mnie Pachnidło bardzo zapadło w pamięć, duuużo później obejrzałam film ale i tak wolę książkę. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na udzierg z głowy to niczego sobie, zwłaszcza ta kokardka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny. Może warto opracować wzór?

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, sweterek przeuroczy :) strasznie podoba mi się ta pliska z tyłu i kokardka :)

    OdpowiedzUsuń