środa, 18 lutego 2015

WDiC

I znowu uciekła mi jedna środa. Szybciutko śpieszę więc z nadrabianiem zaległości.

Sweterek dla Agatki już jest na wykończeniu. Zostało praktycznie zrobić kokardkę, pochować nitki i zablokować. Teraz by wypadało zrobić coś dla siebie. Macie może jakieś pomysły??


Z książek niewielka zmiana. Ostatnimi czasy jestem przemęczona i nawet najciekawsza książka sprawia że zasypiam. W wersji papierowej czytam "Pachnidło". Czyta mi się nawet całkiem dobrze. Książka jest przesycona zapachami. Z pewnością będę musiała obejrzeć film. W wersji elektronicznej zaczęłam czytać "Niezgodną". Jestem dopiero po kilkunastu stronach więc ciężko cokolwiek więcej napisać. W wersji audio skończyłam "Kod Leonarda da Vinci". Książka dużo bardziej podobała mi się od filmu i z przyjemnością sięgnę po następne książki tego autora.

To by było tyle na dzisiaj. Uciekam szykować się na aerobik.
Pozdrawiam serdecznie.

8 komentarzy:

  1. Pozazdrościć podzielności uwagi.
    "Pachnidło" czytałam parę lat temu i pamiętam, że książka sprawiała wrażenie dosłownie śmierdzącej. Ale to dobra literatura. Film też ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię oglądać wykończone robótki. Ostatnio bardziej, bo od kilku dni właściwie leniuchuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pachnidło czytałam bardzo mi sie podobało

    OdpowiedzUsuń
  4. D. Brown zdecydowanie lepiej wypada w wykonaniu książkowym niż ekranizacjowym ;) polecam "Anioły i demony" (to moja ulubiona)
    Fajnie ci wyszedł ten sweterek :) no i nowa zabawka też fajna ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek prezentuje się ślicznie :)
    "Pachnidło" w wersji książkowej i filmowej bardzo mi się podobało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli masz siłę na aerobik, to i na inne rzeczy na pewno znajdziesz siłę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aerobik - poćwiczyłabym, ale mi nie wolno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kod Leonarda czytałam i też mi się podobał, ale już Anioły i Demony nie były tak wciągające, poza tym nic więcej Dana Browna nie czytałam. Pachnidło czytałam dawno dawno temu, ale filmu nie chcę oglądać, jakoś nie mogę się przemóc.

    Bluzeczka bardzo ładna, ciekawi mnie jak będzie wyglądała w całej okazałości.

    OdpowiedzUsuń