środa, 4 lutego 2015

Środa czyli WDiC

I udało mi się w środę wyrobić :)

Na drutach w dalszym ciągu sweterek dla Agatki, od zeszłego tygodnia ładnie przyrósł na długości i zostało mi jeszcze ok 10 cm do końca. Gdyby nie fakt, że nie chce mi się przewijać włóczki w kłębek, pewnie bym już skończyła robótkę.


W sobotę udało mi się skończyć II tom "Gry o tron". Książka bardzo mi się podobała i już czekam na kolejną część, którą czyta obecnie moja siostra. Obecnie w formie papierowej czytam "Pachnidło". Jestem dopiero w okolicach 30 strony więc ciężko coś mi o książce powiedzieć. Na słuchawkach zaś mam "Kod Leonarda da Vinci". Książka nieziemsko wciąga. Od soboty słuchając w wolnych chwilach doszłam już prawie do połowy. Zdecydowanie polecam.

Uciekam szykować się na aerobik.
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie. 

21 komentarzy:

  1. Grę o tron przerobił mój mąż i wiem że wciąga, przed tobą jeszcze kilka, niebieściutki wygląda całkiem całkiem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, resztę części ma moja siostra wiec na pewno z ogromna przyjemnością przeczytam pozostałe książki.😊

      Usuń
  2. Rzadko się zdarza ale w przypadku "Pachnidła" wole jednak film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, ze jest filmy😊

      Usuń
  3. Nie oglądałam i nie czytałam "Pachnidła", więc nic nie wiem na ten temat :] za to sweterek przypomina już część garderoby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I powolutku zblirza się do końca:)

      Usuń
  4. No właśnie, to przewijanie włóczki w kłębek. Też nie lubię, a czasami zastanawia mnie, dlaczego to przypadłość akurat tych lepszych i droższych włóczek. Za taką cenę mogłoby to być już zrobione ...
    Sweterek zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) tez tego nie lubię trzeba bedzie zaopatrzyć się w odpowiednie gadrzety ułatwiające zwijanie

      Usuń
  5. Sweter na pewno będzie bardzo ładny. "Pachnidło" czytałam kilka lat temu i niestety książka ta, mimo swojej wątłej objętości, bardzo mnie zmęczyła. Film też nie wydawał mi się lepszy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) czasem tak jest ze książka nie daje się przeczytac

      Usuń
  6. super kolorek sweterka. Pachnidło super ksiązka.:) Bardzo mi sie podobała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) jak naradzie książka tez mi się podoba

      Usuń
  7. mnie "Pachnidło" pochłonęło. i zdecydowanie bardziej podobała mi się książka niż film

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze mnie tez tak wciagnie

      Usuń
  8. "Grę o tron" pochłonęłam ja i cała moja rodzina z wypiekami na twarzy. I oczywiście czekamy na ciąg dalszy, który nie wiadomo kiedy nastąpi. Do Pachnidła podchodziłam dwa razy i nie dałam rady. Może kiedyś.
    Błękitek będzie bardzo ładny. Kolor jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje u mnie w rodzinie jest podobnie, kolejne tomy przechodzą dalej do przeczytania

      Usuń
  9. Pachnidło czytałam, Grę o tron jeszcze nie!
    Wszystko przede mną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Postęp w sweterku bardzo ładny i w następną środę pokażesz całość.

    OdpowiedzUsuń