poniedziałek, 22 grudnia 2014

Wywołana do odpowiedzi...

No i zostałam wywołana przez Monikę do odpowiedzi.  Jako, że większość blogów które obserwuję odpowiadała już na pytania nikomu dalej nie będę przekazywała zabawy.


1. Książka papierowa czy elektroniczna?
Zdecydowanie papierowa. W okresie wiosenno - letnim gdy spędzam więcej czasu na dworze sięgam również po audiobooki.

2. Ulubiony film?
Nie ma co ukrywać jestem ogromną fanką S. Kinga - "Zielona Mila"

3. Wymarzona praca?
Księgowa, ale do realizacji tego marzenia jeszcze kawał drogi przede mną.

4. Masz słabość do...?
Czekolady oraz długich pogawędek przez telefon. Najczęściej "wiszę na telefonie" z Moniką oraz z moją mamą.

5. Twoje najpiękniejsze wspomnienie?
hmm...  jeszcze chyba skrywa je przyszłość

6. Jaki masz patent na poprawę humoru?
Wygadać się. Nic nie działa na mnie bardziej kojąco jak przegadanie tematu z bliską osobą.

7. Wymień 3 rzeczy bez których nie potrafisz się obejść.
Po pierwsze i najważniejsze to bez okularów (ewentualnie soczewek) cóż ślepa jestem, a długie przesiadywanie przy książce robótce czy kompie nie służy dobrze moim oczom. Po drugie -  telefon, jak to mówią bez telefonu to jak bez ręki, ale nie widząc na zbyt często sowich Bliskich dobrze jest móc z nimi porozmawiać oraz jak się w zeszłym tygodniu okazało bez komputera (czyżbym była uzależniona :) 

8. Czego się najbardziej boisz?
Nie będę chyba oryginalna mówiąc,  że boję się samotności.

9. Ulubiony miesiąc - uzasadnij swój wybór.
Maj i to nie tylko dlatego, że wtedy mam urodziny. Maj uwielbiam za mnogość kolorów, zapachów i dźwięków. 

10. Jak masz na drugie imię?
Elżbieta

11. Czego najbardziej nie lubisz robić?
Nudzić się, muszę mieć jakieś zajęcie w przeciwnym razie mam wrażenie że czas mi się wlecze i jestem taka rozmemłana.

Dziękuję Monice za zaproszenie do zabawy. 
Wszystkich Was serdecznie pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz