środa, 1 października 2014

Wspólne dzierganie i czytanie XXI

Chusta skończona. Zabrakło mi oczywiście włóczki i ostatnich kilka rzędów robiłam z domowych zapasów w kolorze białym. Czeka mnie jeszcze blokowanie, schowanie nitek i popracowanie nad fajnymi zdjęciami.
 Chustę robiłam według tego wzoru. Jest to kolejny wzór Magdy po który sięgłam z ogromną przyjemnością.



Zatęskniłam za tradycyjną książką. Tym razem wybór padł na Emily Giffin "Sto dni po ślubie". W tak zwanym między czasie czyta się dalej (aż wstyd się przyznać) "Milczący zamek". 

Pozdrawiam Wszystkich zaglądających i serdecznie dziękuję za każdy komentarz.  

21 komentarzy:

  1. Piękna wyszła! Czekam na zdjęcia chociaż początku następnej! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jak tylko skończę róż to siadam do fioletu :)

      Usuń
  2. Piękna chusta!!! Wzorek zapisałam i mam nadzieję kiedyś wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Milczący zamek i u mnie czeka w kolejce:) Chusty Magdy w takiej wariacji kolorystycznej jeszcze nie widziałam, super wygląda:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta, bardzo fajne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta cudna, te kolory takie mroźno-świeże bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna chusta :-) Piękny wzór i śliczne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta wygalda na latwa do zrobienia, piekne sa ze cieniowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jedynym utrudnieniem przynajmniej dla mnie było zrobienie bąbelków.

      Usuń
  8. Fantastyczna kompozycja kolorystyczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta naprawdę piękna. Kiedyś chętnie dziergałam chuściane robótki, ale teraz jakoś mi przeszło. Choć kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka śliczna!!!!! Wspaniała chusta!

    OdpowiedzUsuń