środa, 6 sierpnia 2014

Wspólne dzierganie i czytanie cz. XVII

Dawno nie było mnie z Wami. Przyczyny są bardzo prozaiczne z powodu upału druty jakoś nie chciały do rąk wskoczyć. Udało mi się ruszyć trochę sweterek dla Agatki. Na dzień dzisiejszy mam już zrobiony na długość oraz zrobione rękawki (wg życzeń miały być krótkie więc sprawa ułatwiona). A sweterek prezentuje się tak:

A tu lepiej widać wzór:

Dobrze, że już widać koniec. A tym czasem zabieram się za testową chustę. 

Jeżeli chodzi o książki to skończyłam czytać "Zapomniany ogród". Książka wciąga do ostatnich stron. Z czystym sumieniem mogę polecić książkę. Zauroczona "Zapomnianym ogrodem" sięgnęłam po kolejną książkę tej autorki. Tym razem wybór padł na "Strażnika tajemnic". Lubię razem z bohaterami rozwiązywać tajemnice i przenosić się w dawne czasy. 

Pozdrawiam serdecznie.

26 komentarzy:

  1. Piękny sweterek, świetny wzór, a kolorek... wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś śliczny wzór do tego dziewczęcego sweterka! I kolor jest przyjemny :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakże wspaniale wyszedł Ci ten sweterek, akurat będzie na późniejsze lato, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek rewelacja!!! Pięknie wyszedł... I ty się upałami nie wymigowywuj tylko bambusa sobie kup :P
    A książkę tą samą może niedługo też zacznę... Jak się chwila znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A bambusa mam w planach zakupowych

      Usuń
  5. Sweterek wygląda ślicznie, ja tej autorki przeczytałam wszystkie pozycje, rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W kolejce już czeka kolejna książka tej autorki

      Usuń
  6. Śliczny sweterek :-) Cudny wzór i doskonały kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny sweterek. Wzór taki dziewczęcy, fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziewczęcy wyszedł. Piękny wzorek , przyciąga oko. A rękawy zawsze możesz przedłużyć jak się ochłodzi ;)))) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rękawki wg życzeń mamy Agatki miały być krótkie.

      Usuń
  9. Fajny ten sweterek :0 Idealny dla dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna bluzeczka ;-) Ach te dziewczynki z tym uwielbieniem różowego.
    Mi upał bardzo pomaga w drutowaniu, bo jak ciężko wyjść na zewnątrz w ciągu dnia to więcej czasu zostaje na druty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna - delikatny wzorek !

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności. Piękny wzorek i kolorek. Podziwiam. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń