piątek, 29 sierpnia 2014

Genevieve shawlette

Kiedy Magneta napisała na swoim blogu, że poszukuje testerek wzoru błękitnej chusty z ogromną przyjemnością się zgłosiłam. Wzór jest bardzo fajnie rozpisany, a samą chustę robi się bardzo przyjemnie i szybko.
Swoją wersję Genevieve shawlette  wykonałam z Angora Active YarnArt kolor 852. Zużyłam ok jednego motka. Troszkę musiałam pokombinować z przewijaniem włóczki by kolory się ładnie układały.
A o to jak się prezentuje:




Pozdrawiam Wszystkich zaglądających.


6 komentarzy:

  1. Piękna :-) Cudne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki fajowe, wzór fajowy, chusta świetna!
    Mi też możesz kochana taką zrobić. Będzie jak sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O raju jakie cudo!!!!! Wspaniała Ci wyszła ta chusta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór i ciekawie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń