środa, 16 lipca 2014

Wspólne dzierganie i czytanie cz. XVI

Witam po krótkiej przerwie. Powoli przepraszamy się z drutami i oswajamy się wzajemnie. Od 3 dni staram się robić po 10 (1 powtórzenie schematu ażuru) sweterka dla Agaty. Modelka w końcu przybyła i przymierzyła i mogłam się zabrać za robienie. Efekt jak najbardziej mnie zadowala. A oto jak się prezentuje

Kolor najbardziej zbliżony do realnego


Jeżeli zaś chodzi o książki to zakończyłam dziś przygodę z Crossem. Czytało mi się to bardzo przyjemnie i lekko. I o dziwo chwilami dużo bardziej od głównej bohaterki podobały mi się postacie drugoplanowe Cary'ego - najlepszego przyjaciela Evy czy nadopiekuńczej matki Evy. Dzięki Monice, która jest niezastąpiona w podrzucaniu mi czytadeł zaczęłam dziś "Zapomniany ogród". Książka zapowiada się ciekawie. Jeszcze raz dzięki :)

Pozdrawiam serdecznie Wszystkich zaglądających. 

A teraz zabieram się za inny rodzaj robótek ręcznych - wekowanie. 

7 komentarzy:

  1. Przeuroczy sweterek, oby teraz praca ruszyła pełną parą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeszcze kilka fajności w zanadrzu :)
    Sweterek przyjemnie wygląda i na pewno się spodoba modelce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź pewna że na pewno się po prośbie odezwę. Telefoniczna przygana się przydała właśnie kończę drugą dyszkę :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie zapowiada się ten sweterek. I w jedynym słusznym, dziewczęcym kolorze :-)
    A Zapomniany ogród polecam, mi bardzo się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnej lektury przy Zapomnianym ogrodzie :) Poszukaj też innych tytułów tej autorki - warto przeczytać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne maleństwo dziergasz.

    OdpowiedzUsuń