środa, 25 czerwca 2014

Wspólne dzierganie i czytanie cz. XIV

Obiadek powoli się gotuje więc mam chwilkę by napisać cóż się dzierga.

Otóż na drutach w dalszym ciągu zestaw z zeszłego tygodnia. Różowy kardigan dla Agatki czeka, aż mała odwiedzi ciocię i przymierzy. Na dzień dzisiejszy mam już oddzielone rękawki i zrobionych kilka rzędów korpusiku. Czerwony ażurowy sweterek ma już całe plecki, a przody są w trakcie dziergania. Robię od razu dwa naraz więc myślę, że jak będę miała czas to robota pójdzie ładnie do przodu.

 A robótki prezentują się tak:

 "Płomień Crossa" już prawie na ukończeniu. Zostało mi mniej niż 40 stron. W kolejce już czeka "Wyznanie Crossa"

Aktualizacja
20:43 - "Płomień Crossa" skończony 

Pozdrawiam serdecznie i dużo słonka życzę.

16 komentarzy:

  1. To, że niby jest powoli? Ehh... Czerqony pięknie wygląda. A różowy na modelce na pewno będzie ok. Z resztą w niedzielę na pewno nadgonisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę fakt, że od wczoraj machnęłam 1,5 rządka to raczej dopadło mnie tępo ślimacze :)

      Usuń
  2. Pięknie przyrastają oba sweterki! Ten czerwony świetnie się zapowiada :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Robotki prezentuja sie przeslicznie. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek ślicznie przyrasta

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta ognista czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ażur w czerwonym a i tempo masz niezłe. Za to książki królują :) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sięgam albo po książkę albo robótkę w zależności od ochoty czy czasu

      Usuń
  7. Piękny kolor! Czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skończyłaś, a ja ciągle w trakcie włoskich butów jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze więcej niż połowa przede mną, ale z każdym dniem robótki przybywa :)

      Usuń