środa, 18 czerwca 2014

Wspólne dzierganie i czytanie cz. XIII

Witam w tą słoneczną środę. Pogoda za oknem jakoś nie zachęca do robótek. Mimo to staram się codziennie zrobić kilka rządków. Obecnie na drutach mam dwie robótki. Czerwony ażurowy sweterek dla mnie i różowy rozpinany reglan dla Agatki.


Jeżeli chodzi o książkę to wciąż ta sama, przesunęłam się o jakieś 2-3 rozdziały. 

A dla zainteresowanych poprzedni sweterek "z wkładką"



oraz serwetka zrobiona w maju już po blokowaniu i na docelowym miejscu.


Pozdrawiam Wszystkich zaglądających i życzę słonecznego długiego weekendu. 

13 komentarzy:

  1. Ten czerwony ażurowy sweterek będzie piękny - już to widać! I bardzo ładnie Ci w tym pierwszym czerwonym :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten ażurek, to jakiś konkretny projekt czy z głowy?
    Sweter z wkładką fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony to model z "Swetry 3 2014"
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Śliczny ażurek ;) ciekawa jestem finalnej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwony czadowy w wykonianiu skończonym i tym dopiero zaczętym! "Wkładka" też niczego sibie ;) a różowy to nirmalnie zgapiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No cóż wydaje mi się że różowy jest bardziej odpowiedni dla pięciolatki niż czarny (to jej propozycja)

      Usuń
  5. I ja jestem ciekawa tych udziergów :) Czytam w podobnym tempie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest w wersji ebook wiec zanim się za nią wezmę to znajdzie się milion ciekawszych i ważniejszych rzeczy do obejrzenia

      Usuń
  6. Pięknie wyglądają Twoje udziergi , czerwony w szczególności, czekamy na postępy:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie również bardzo ciekawy ażur a w czerwonym bardzo Ci do twarzy. Mówisz, że dziecko wybrało czarny? Moja nawet nie chciała na różowy spogladać a czarny jest na topie do dzisiaj ;) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń