środa, 4 czerwca 2014

Wspólne dzierganie i czytanie cz. XI

Blogger zeszłym tygodniu spłatał mi figla i pokazał środowy wpis Maknety dopiero w czwartek wieczorem. Śpieszę więc z  nadrabiam zaległości.

Ok 1,5 tygodnia temu zaczęłam robić sweterek z reglanem robiony od góry wg instrukcji Intensywnie Kreatywnej. Sweterek przyrasta szybko, a dzięki szczegółowym instrukcjom Intensywnej przejścia do kolejnych kroków są naprawdę proste i z czystym sumieniem mogę je polecić początkującym dziewiarkom. Z pewnością sięgnę jeszcze do "Razem robienia" z IK.
Część sweterka jest robiona z włóczki z recyklingu i mam nadzieję, że po praniu oczka się ładnie ułożą.


Stan robótki z zeszłej środy:

Stan robótki na dziś: 
 


Jeżeli chodzi o książkę to w dalszym ciągu słucham "Dotyk Crossa"
"Dotyk Crossa to pierwsza powieść z trylogii o młodziutkiej dziewczynie, Evie Tramell i biznesmenie Gideonie Cross. Eva, która właśnie skończyła studia, zatrudnia się w agencji reklamowej, której biuro znajduje się w wieżowcu należącym do Gideona. Od pierwszego spotkania wybucha między nimi silna i nieodparta namiętność. Ale zarówno Eva, jak i Gideon mają za sobą bolesną przeszłość, która nie pozwala im stworzyć normalnego, silnego związku. Rozwijająca się między nimi emocjonalna i fizyczna więź będzie dla nich ważną próbą. Gideon chce mieć Evę na wyłączność, opętał ją erotyczną grą i pożądaniem, jednocześnie nie chce jej dopuścić do siebie zbyt blisko. Ich relacja jest burzliwa, intensywna, uzależniająca. Ale też niszcząca."

Opis książki pochodzi pochodzi z tej strony.

Pozdrawiam Wszystkich zaglądających.


25 komentarzy:

  1. ładnie sie bluzeczka dzierga juz niedługo końcówka. śliczna
    Zapraszam do siebie na candy
    http://janielka.blogspot.com/2014/06/candy-wakacyjne.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i z zaproszenia oczywiście skorzystałam.

      Usuń
  2. Rzeczywiście szybko przyrasta ta bluzeczka! Ja też korzystam z kursów Intensywnie Kreatywnej - są świetnie zrobione!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W pełni się zgadzam kursy są super

      Usuń
  3. Chyba skorzystam z opisu, bo bluzeczka bardzo ładna, a przede wszystkim prosta. To co lubię. Przybywa jej u Ciebie w tempie imponującym. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zapowiada się bluzeczka, ja też swój pierwszy sweterek udziergałam razem z Intensywnie Kreatywną,jej kursy są świetne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo za prawie cały już sweterek, tym bardziej podziwiam, że ja przy pierwszym razemrobieniu od góry poległam, ale mam w planie kolejne próby. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trzymam kciuki za udane kolejne podejście do razem robienia

      Usuń
  6. Mówiłam, że szybciej skończysz niż ja! Kolorek mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, brak dzieci procentuje większą ilością czasu na udziergi

      Usuń
  7. No ładne tempo dziergania masz ;) ślicznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzięki IK pojęłam o co chodzi z reglanem, jak zaczynam nowy sweter to najpierw próbka a później wrzucam wszystko w tabelkę i śmigam :)
    Pięknie się zapowiada ten sweterek i fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno jeszcze coś z reglanem powstanie tak mi się spodobała ta metoda

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wzór prosty to też szybko przybywa :)

      Usuń
  10. Rzeczywiscie duzo juz zrobilas :) Piekny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor wybrałaś a sweterek przybywa w takim tempie że az miło. Oczka powinny Ci się wyprostować i nie będzie widać różnicy. Serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ułożą się, też prułam i bez prostowania wełny zaczęłam dziergać sweterek. Po praniu było już równiutki:)
    Piękna czerwień!
    Pozdrawiam, Marzena.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolor :) Z oczkami będzie wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczka powinny dojść do siebie, już niewiele Ci zostało!

    OdpowiedzUsuń