środa, 7 maja 2014

Wspólne dzierganie i czytanie cz. IX


I znów mamy środę. Na drutach dalej mam brązowy sweterek. Jak widać przybyły już rękawki choć nie obyło się oczywiście bez prucia. Przy robieniu drugiego rękawa zauważyłam, że pomyliłam się w wyliczeniach rzędów i rękaw dostał nadprogramowe 10 rządków. Postanowiłam powielić ten błąd w drugim rękawie. Po wszyciu i przetrawieniu długości doszłam do wniosku - pruje i poprawiam. Teraz jestem na etapie kołnierza i plis bocznych. 

Książka czytana wciąż ta sama co w zeszłym tygodniu. Została "zepchnięta w kąt" przez audiobook "Igrzyska śmierci". Słucha się tego naprawdę świetnie. Obecnie jestem na drugim tomie i chwilami żałuję że nie mam książki w wersji tradycyjnej.  




.
Źródło: http://booklips.pl/newsy/naklad-trylogii-igrzyska-smierci-przekroczyl-50-milionow-egzemplarzy/

Pozdrawiam wszystkich zaglądających.

7 komentarzy:

  1. No, no sweterek nabiera kształtu, wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój syn był zachwycony "Igtrzyskami" , ja nie lubię fantazy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba sweterek
    a igrzyska pochłonęłam ciurkiem (w wersji ebookowej i filmowej - też polecam)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ świetnie ten sweter Ci wychodzi ! Chyba odgapię ten wzór od Ciebie bo bardzo mi się podoba :) Igrzyskami były zachwycone moje dzieci. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam,że książki świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek sie nie może doczekać śkończenia :P a książka zapewniam z rozdziału na rozdział robi się lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweter prawie gotowy, super :) Czekam na zdjęcia na modelce :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń