środa, 23 kwietnia 2014

Wspólne dzierganie i czytanie cz. VII

Święta minęły nie wiadomo kiedy. Pogoda sprzyjała długim spacerom. 
Na czas świąt sweterek poszedł w odstawkę i w ręce wpadła mi bawełna.  Na drutach jest Sunny Side by DROPS. Robi się ją na w całości od dołu. Niestety na początku przerabiania nieświadomie przekręciłam robótkę, nie miałem ochoty pruć więc jakoś inaczej musiałam poradzić sobie z tym problemem. 
Książka wprawdzie ciągle ta sama ale do końca zostało mi już niewiele. Wczoraj tak mnie wciągła, że czytałam ją przez prawie całą drogę powrotną.



Pozdrawiam Wszystkich zaglądających.

27 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie. Świetne połaczenie kolorów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. robótka zapowiada sie bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze widzę, że siwy kolor jest podwójną nitką robiony a niebieski jedną? Przyłączam się do edi-bk oraz janielki zanosi się na ciekawy sweter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasna część to podwójna biała nitka, ciemniejsza to beżowa z białą. Początkowo w planach miałam przefarbowanie całości na beżowo, ale im dalej jestem tym bardziej mi się efekt połączenia podoba

      Usuń
    2. Mimo tego że na ekranie widzę inne kolory :) niż mówisz, to połączenie ich jest fajne.

      Usuń
  4. Wzór prześliczny i urokliwy. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek najładniej to będzie wyglądał już na tobie, a jak już wzór wypróbujesz to ja też go zrobię :) no chyba że ja będę robić "ten drugi" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończę na pewno pokażę na sobie. Na ten drugi też mam ochotę :)

      Usuń
  6. Ciekawe, takie stonowane połączenie kolorów, jestem ciekawa, jak będzie wyglądać ukończone dzieło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się kiedyś udało przekręcić robótkę i też nie miałam najmniejszej ochoty, żeby pruć, więc dziergałam dalej a przekręcenie udało mi się zamaskować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że też mi się uda jakoś ładnie zamaskować, na razie widać miejsce w którym prostowałam robótkę.

      Usuń
  8. Bardzo ladne wdzianko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne wdzianko. Zazdroszczę Ci książki, ktora tak wciąga, bo ja jakos ostatnio nie mogę na taką natrafic. Wyciągam sprawdzone pozycje z połki. Pozdrawiam serdecznie. Beata (hardaska z moda na bio)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przekrecenie robotki nie jest przyjemne. Mam zwykle z tym problemy :( Jaki to sposob, zeby wrocila spowrotem tak, jak trzeba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie obróciłam robótkę na początku rządku (tuż za plisą z oczek francuskich) i mam dziurkę, na końcu będę się zastanawiać jak to ładnie ukryć

      Usuń
  11. Ja nie zauważyłam niczego niepokojącego w Twojej robótce, to znaczy , że świetnie poradziłaś sobie z problemem:) A sweterek będzie na pewno udany, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błędu nie widać bo sprytnie położyłam robótkę do zdjęcia :)

      Usuń
  12. Nic a nic nie widać miejsca przekręcenia, zastanawiałam się jak z tego wybrnęłaś, ale doczytałam sobie w komentarzach :) Bardzo mi się podobają te Twoje paski - szczególnie kontrast między beżową górą a jasnym dołem. Fajna będzie ta bluzeczka jak ją skończysz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory wyrafinowane wręcz. Świetny model, akurat na nadchodzące ciepełko ;)

    OdpowiedzUsuń