czwartek, 27 marca 2014

Wspólne dzierganie i czytanie cz. III


Lekko spóźniona ale jestem. Dosłownie przed chwilą skończyłam czytać pierwszy tom "Gry o tron" i dawno nie trafiłam na książkę która by mnie aż tak zadziwiła i zaskoczyła. Z niecierpliwością czekam na dalsze części.









W tak zwanym międzyczasie przysłuchuje się książce "Zemsta ubiera się u Prady". Książka lekka i przyjemna, dobrze się ją słucha. Jako miłośniczka książek w wersji tradycyjnej zaczynam powoli pałać uczuciem do audiobooków.  


Źródło grafiki: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/160070/zemsta-ubiera-sie-u-prady

Robótkowo też nie leniuchuję. Powoli przybywa krzyżyków Madame Butterfly. 

Pozdrawiam wszystkich zaglądających oraz dziękuję za każde pozostawione słowo.



12 komentarzy:

  1. Wow ślicznie zapowiada się ta robótka, ja to tylko w dzień mogę pracować z kolorem czarnym wieczorem już nic nie widzę po prostu-ślepota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to aż za dobrze, dlatego głównie wyszywam przed południem, a popołudniami sięgam po książki

      Usuń
  2. Też mam tak niestety z czernią :) Połowa obrazka za Tobą . Serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
  3. obrazec przecudny. ksiazki nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam pierwszą część ;) Całkiem miło to wspominam :) jestem pełna podziwu dla cierpliwości przy krzyżykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Gra o tron" zaskoczy cię o niebo bardziej w kolejnych tomach. tam są tak niesamowite zwroty akcji, że czasem samemu trudno pozbyć się szoku. przynajmniej ja tak miałam. autor zaskakiwał mnie raz po raz.
    śliczny haft powstaje. widziałam już tą serię wyhaftowaną u kogoś. przepiękna.

    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drugą część trochę muszę poczekać bo siostra teraz czyta, ale bardzo chętnie sięgnę po nią. Też chciałabym mieć całą serię wyszytą tylko nie wiem czy mi weny wystarczy.

      Usuń
  6. Hafcik nabiera rozpędu jak ci nie przeszkadzamy :) a książkę przywieź na kawę to może się przekonam :] (o mężu nie wspominając;])

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ bardzo lubię jak mi przeszkadzacie:) Teraz książka idzie do Mańka siostry, jak skończy to trafi do Was :)

      Usuń
  7. Zastanawiam się nad przeczytaniem " Gry o tron". Bardzo podobał mi się serial, ale podobno dość mocno odbiega od książki.
    Obrazek ślicznie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za Madame podziwiam Cię mocno. Mnie od oglądania wzorów rozbolała głowa ;) Do "Gry o tron"się przymierzałam, ale to nie mój typ literatury. Wszyscy jednak są zauroczeni lekturą, więc być może i ja się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń