środa, 12 marca 2014

Wspólne dzierganie i czytanie cz. II


Dziś środa więc piszę. Chwilowo Madame poszła w odstawkę na rzecz chusty. Border już skończony, zostało tylko tylko pochować nitki oraz zablokować i będę mogła pokazać wam jak wyszła.

Książka ciągle ta sama, ale już jestem znacznie dalej niż w zeszłym tygodniu. Wciąga niesamowicie. Wprawdzie jak zdążyłyście mnie już ostrzec nie można się przywiązywać do bohaterów, to mam już swoich ulubieńców. Nie mogę się doczekać by dowiedzieć się co będzie dalej.


Chciałabym serdecznie podziękować za każdy pozostawiony wpis na moim blogu. Nie spodziewałam się tak licznego odzewu. Serdecznie dziękuję i pozdrawiam każdą z was.

16 komentarzy:

  1. Już teraz prezentuje się znakomicie! Aż żałuję , że sama jej nie robiłam. A jeżeli chodzi o książkę to właśnie się przymierzam do jej kupna. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta świetna, ładne kolorki. Po oglądaniu serialu ciężko mi chwycić za książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła chusteczka, w moich ulubionych kolorach, co do książki mam podobne odczucia jak koleżanka wyżej , serial jest tak świetny , że szkoda mi czasu na książkę, chyba po raz pierwszy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na chustę w pełnej krasie.

    tak.. "Gra o tron" zaskakuje swoim niespotykanie szybkim i zaskakującym likwidowaniem postaci. Ja byłam w szoku an początku. Po przeczytaniu "Tańca ze smokami" juz niewiele mnie zdziwi w tej książce.

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie nie kierujcie się serialem! Książka go bije na głowę! Jest dużo lepsza! A chusta jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za książkę wzięłam się po serialu i po przeczytaniu całej serii mam mieszane uczucia.. generalnie trochę tego wszystkiego za dużo, czasem się wątki gubią, no, ale przynajmniej jak się chce poczytać coś baaaaaaaaaardzo długiego to jest co ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Książkę mam w dalszych planach, ale chusta cud-miód. swoją odłożyłam na czas walki ze sweterkiem monstrum. Pozdrawiam słonecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta swietnie wyglada, naprawde podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna chusta, a Grę o tron czytaj dalej, naprawdę warto i całość bije na łeb serial ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta cudo! A książkę już kończ, bo u ciebie też kolejne czekają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez przywiazuje sie do bohaterow i bardzo emocjonalnie podchodze do ksiazek czy filmow, i nie zawsze sie to latwe, gdy autor pozbywa sie w trakcie danej postaci; pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybko blokuj chustę bo jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna chusta! Ja swoją też już kończę po woli, na razie mam 2 liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie mogę się doczekać jak twoja chusta będzie wyglądała w całej okazałości, ale już teraz mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusta już się blokuje więc myślę, że w poniedziałek uda mi się zrobić jej zdjęcia :)

      Usuń
  15. Ja ze swoją poległam. Moja wina, zawsze coś muszę wykombinować :(

    OdpowiedzUsuń