środa, 5 marca 2014

Wspólne dzierganie i czytanie cz. I

Postanowiłam dołączyć do wspólnej zabawy, a co się z tym wiąże postaram się  systematycznie zamieszczać wpisy związane z bieżącą robótką i książką.

Książa, którą obecnie czytam to I tom "Gry o tron". Jestem dopiero na początku więc jest mi ciężko cokolwiek o niej powiedzieć, poza faktem że zapowiada się ciekawie.

W temacie robótkowym staram się cały czas coś robić. Obecnie jak wiadomo na drutach mam chustę, a w tak zwanym między czasie wyszywam Madame Butterfly.



Pozdrawiam wszystkich zaglądających.

19 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o książkę to podobno jest lepsza niż serial, którego pierwszym sezonem zachwycałam się do momentu uśmiercenia mojego ulubionego bohatera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serialu jeszcze nie widziałam, ale na pewno obejrzę po skończeniu książki :)

      Usuń
    2. Mój mąż jest fanem tych książek i uwielbia wychwytywać różnice pomiędzy nimi a serialem.

      Usuń
  2. ksiązki nie czytałam a robótkę podziwiam bardzo.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w klubie:) Książki nie czytałam i serialu też nie oglądałam ale lubię fantasy więc poczekam na Twoją opinię. Haft przepiekny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka jest fantastyczna, choć sporo tam krwi. Warto jednak przeczytać, jesli jest się miłośnikiem fantasy. Części jest sporo, a jeszcze się piszą:)

    Piękny haft wyłąnia się już na kanwie.

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka zupełnie nie dla mnie, ale moje chłopaki pod wrażeniem ::)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny haft :)
    Serial oglądałam i nawet mi się podobał, ale jakoś nie zachęcił mnie do sięgnięcia po książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka jest fantastyczna! Mimo, że giną jak muchy ulubieni bohaterowie. Kolejne tomy są równie wciągające. Serial jest niestety jak dla mnie słabawy, dodawane są wątki zupełnie niepotrzebnie, a likwidowane bardzo ważne. Dla ludzi, którzy nie czytali książki, może być fajny. Ale co tam książki. Haft jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś chciałam się porwać na Madame, ale szybko zrezygnowałam, "Grę o tron" też miała w planach :)))))
    A poza tym witaj w klubie robótkująco-czytąjącym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Książkę( I tom) czytałam, nie byłam zachwycona. Wszystkie sezony serialu wdziałam, pierwszy chyba najlepszy. Jeśli ktoś lubi takie klimaty jest godny polecania :). Madame wychodzi świetnie! Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej fajnie, że dołączyłaś :)
    Ja Grę o tron zaczęłam oglądać, ale po porodzie jakoś czasu nie mam na to. Serial mi się podobał więc może kiedyś sięgnę po książkę.
    Madame Butterfly zapowiada się ciekawie, czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam cierpliwość do haftu ;)
    A Grę o tron przeczytałam, wszystkie tomy, serial oglądam. I cóż mogę napisać... Książka prześwietna, wszystkie tomy, niczego nie można być pewnym i lepiej zbytnio się nie przywiązywać do bohaterów. Martin wychodzi chyba z założenia, że skoro jest ich dużo, to jeden w tę, czy w drugą stronę, co za różnica^^ I dotyczy to też głównych bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako maniak gry o tron , powiem tak ,serial jest świetny, druga seria może ciut gorsza ale dalej zdecydowanie lepiej, książkę zaczęłam czytać , ale była wierną adaptacją serialu, więc darowałam sobie, chociaż posiadam cała serię w wersji książkowej na swojej półce, może wrócę do niej za jakiś czas, nie wiem, bo serial na prawdę dobrze zrobiony. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Książkę dostałam do przeczytania jakby na siłę i to od osoby której zachowania strasznie mnie irytowalo - przeczytaj przeczytaj no prosze cię przeczytaj -musisz to przeczytać do znudzenia...A to niezmiennie budzi mój opór (nie lubię jak ktoś mi narzuca cokolwiek) więc się opierałam. Znajomośc z tą osobą się szybko skończyła i wtedy sięgnęłam po grę...i wsiąkłam. Pierwszą część pochłonęłam tuż przed serialem - i faktycznie adaptacja wierna bardzo - drugą czytałam prawie równolegle - a z trzecią się nie wyrobiłam zanim nakręcili serial i czytanie utknęło i serial nie obejrzany a tu juz 4 część za progiem :)
    Madame będzie śliczna - juz to widać

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ten haft jest według Twojego własnego projektu? Wygląda fantastycznie, będę Ci kibicować, by udało się go szybko i równie pięknie skończyć! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory różnych madame dostępne są tu: http://sal-madame.blogspot.com/

      Usuń
  15. Fajnie, że się przyłączyłaś. (ale ja mam zaległości w komentowaniu).
    Obrazek na pewno będzie wyglądał wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  16. "gra o tron" wciągnęłam mnie jako serial, ale chyba przyjdzie też czas by sięgnąć po książkę :) A madame to bardzo ciekawy projekt!
    pozdrawiam sąsiadkę ;)

    OdpowiedzUsuń