środa, 16 października 2013

Zielony sweterek na bazie "Ruby"

Sweterek dziergał się dość długo, ale w końcu doczekał się końca.  Przy dzierganiu korzystałam z opisu Ewy z blogu effcia odręcznie. Schemat do Ruby znajdziecie tu. Pierwszy raz robiłam metodą bezszwową od góry. Mój sweterek jest dłuższy niż oryginał i nie jest taliowany.

Druty: KP 3,5 (w końcu sprawiłam sobie druty KP, są naprawdę super)
Włóczka: Mirella (100% anilana)
Zużycie: trochę ponad 4 motki po 100 g

A oto jak wygląda:


I jeszcze zbliżenie na szczegóły:



Pozdrawiam wszystkich zaglądających :)

3 komentarze:

  1. Świetny! a jeśli chciałabym taki dla siebie w innym kolorze? Jest taka możliwość i jaki byłby koszt?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się takie swetry bez udziwnień, co nie znaczy, że nie wymagają nakładu pracy. Może kiedyś taki zrobię dla siebie. A madame morska powoli powstaje.
    Pozdrawiam i gratuluję swetra!
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się z tego sweterka razem z Tobą, ja wciąż nie mogę wyjść z kręgu chust, zawsze znajdzie się kolejna, którą muszę zrobić.

    OdpowiedzUsuń