poniedziałek, 8 lipca 2013

Sweterek dla bobasa

W końcu udało mi się skończyć sweterek dla maluszka. Zaczęłam go pod koniec marca jadąc do rodziców na święta. Potem odleżał prawie 3 miesiące zanim się za niego powtórnie wzięłam. Sweterek według rozmiaru powinien pasować na rozmiar 68. Zrobiłam go z włóczki z odzysku (z mojej pierwszej szydełkowej bluzki robionej w 2006 r). Jest to bawełna z domieszką, niestety metki brak. Wzór na sweterek zaczerpnęłam z gazetki "Modny bobas" nr 3 2012, model 29. Musiałam jednak wprowadzić kilka zmian.

I. Zmieniłam wszywane rękawy na wrabiane od góry. Pierwszy raz robiłam w ten sposób rękawy i jestem  nawet zadowolona z efektów, a to dlatego:


II. Sweterek jest zapinany na zatrzaski zamiast ozdobnego wiązania w plisie dekoltu. Całość plis wykończona jest oczkami rakowymi.



Druty: 2,5 mm
Zużycie: ok 140 g kolor blada zieleń (kolor sweterka w rzeczywistości odbiega od tego na zdjęciach)
Rozmiar: 68

A tak wygląda oryginalna wersja sweterka:
Zdjęcie pochodzi z gazety "Modny bobas" nr 3 2012 str. 14

Pozdrawiam wszystkich zaglądających.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz