czwartek, 6 czerwca 2013

"Robię na drutach" - mały pled

Od dłuższego czasu zbierałam kolekcję "Robię na drutach". Na podstawie zamieszczonych w kolejnych zeszytach opisów i z dołączonych włóczek zrobiłam pledy - duży (150 cm x 135 cm) oraz mały (90 cm x 75 cm). Kwadraty już połączone, ale nie podobała mi się spodnia część pledu gdzie widać było szwy. Postanowiłam więc z pozostałości włóczek zrobić spodnią część. Tył zrobiłam na szydełku półsłupkami. Obie części połączyłam ze sobą półsłupkami oraz delikatnie przeszyłam na łączeniu poszczególnych kwadratów. Przód składa się z 30 elementów 15 cm x 15 cm.

Druty: 4,5 mm
Szydełko: 4 mm
Włóczka: 100% akryl
Waga całości: ok 1,2 kg

 Pled wyszedł gruby i ciepły, a oto jak się prezentuje:



Słonecznie pozdrawiam wszystkich zaglądających.


2 komentarze:

  1. Dziękuję za odwiedziny ;) śliczny blog!
    p.s uwierzyć nie mogę, pozdrawiam moją sąsiadkę!! choć na 100% nie jestem pewna czy nie jestem w błędzie?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej sąsiadko :) oczywiście się nie mylisz. Pozdrawiam serdecznie i czekam na twoje nowe prace :)

      Usuń