środa, 26 czerwca 2013

"Robię na drutach" - duży pled

W poprzednim poście pokazywałam mały pled, dziś przyszedł czas na duży. Pled ma wymiary 150 cm x 135 cm. Wierzch składający się 90 kwadratów skończyłam już w zeszłym roku i w końcu doczekał się spodniej części. Tył podobnie jak w małym pledzie wykonany jest półsłupami. Wykorzystałam do niego zalegające włóczki. Pled jest grubaśny i bardzo cieplutki.

Druty: 4,5 mm
Szydełko: 4 mm
Włóczka: przód - 100% akryl, tył białe pasy - "Stokrotka" 100% anilana, do reszty brak danych
Waga całości: ok 2,9 kg

Tak wygląda z przodu:

Tył:


I na koniec jeszcze oba pledy razem:


Zdjęcia nie są zbyt fajne, ale warunki za oknem są fatalne.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających oraz serdecznie witam wśród obserwatorów BeeDesign

5 komentarzy:

  1. Też leży u mnie całe pudło włóczek z serii "Robię na drutach" ja swojego pledu nawet nie zaczęłam , ale Twój wygląda imponująco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Czy mogłabyś przesłać schemat....please jest cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    Czy mogłabyś przesłać schemat....please jest cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pled był robiony zgodnie z instrukcjami z gazety "Robię na drutach".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może chciałaby Pani sprzedać tę kolekcję?
      Jeśli tak to proszę o kontakt angiza@vp.pl

      Usuń