czwartek, 23 maja 2013

Creamy Shawl

Jakiś czas temu zobaczyłam na blogu Wioli chustę. Z miejsca się w niej zakochałam i postanowiłam zrobić sobie taką samą. Wiola podała link do opisu, który stworzyła Kasia  i tak oto powstała moja wersja Creamy Shawl.

Druty: 5 mm
Włóczka: Amor
Zużycie: 135 g
Wymiary: ok szer.: 250 cm, dł.: 120 cm 


a to widok na detale


 Przy okazji chciałam pokazać moją pierwszą chustę. Zrobiona została ok 4 lata temu. Chusta została zrobiona na szydełku z elementów. Schemat elementów pochodzi z Małej diany nr 12/2009

Szydełko: 3.0 PRYM
Włóczka Napoli (50% wełna, 50% akryl puszysty) 50 g - 325 m
Zużycie: 190 g
Wymiary: ok. szer.: 185 cm, dł.: 90 cm


a to widok na detale


Na koniec  chciałam powitać moją drugą obserwatorkę Edit

Wszystkim zaglądającym pogodnych dni życzę.

1 komentarz:

  1. Piękne chusty, obie! Ja mam totalnego lenia na blogowanie, ale może tym wpisem przełamię moją "złą" passę:) Pozdrawiam serdecznie. P.S.Proszę wyłącz weryfikację obrazkową , jeśli to możliwe.

    OdpowiedzUsuń